Středa, 28. listopad 2007![]() Komentář (1) Celé tři měsíce jsem chodiil do školy a žasnul nad tím, jakou skvělou to má úroveň. Vyučující na slovo vzatí, odborníci, kteří pracovali na nejskvělejích projektech, které byly k dispozici. Studenti natěšení k získávání znalostí, vždy solidně připraveni. A jejich matematika! Kdybyste viděli, co oni všechno nepočítají. Fourierovu zpětnou transformaci z hlavy. (teda skoro ) Skripta plná vzorečků. Studenti dohadující se při obědě o časové náročnosti algoritmu obchodního cestujícího. Jak já s těmihle superkalkulátory budu držet krok? Je vůbec možné, abych byl v něčem nejlepší ve třídě? Sakra to dá práce. Procitnutí z růžového snu! Vláďa konečně odhalil pravdu! Není nad české školství! ... Ba ne, neodjíždím domů zhnusen Francií. Jen jsem na přednášce o leteckých materiálech přišel na to, v čem je {slovo} jiné a možná lepší než {slovo}. A mám z toho upřímnou radost ČVUT lepší SupaeraCelé tři měsíce jsem chodiil do školy a žasnul nad tím, jakou skvělou to má úroveň. Vyučující na slovo vzatí, odborníci, kteří pracovali na nejskvělejích projektech, které byly k dispozici. Studenti natěšení k získávání znalostí, vždy solidně připraveni. A jejich matematika! Kdybyste viděli, co oni všechno nepočítají. Fourierovu zpětnou transformaci z hlavy. (teda skoro Procitnutí z růžového snu! Vláďa konečně odhalil pravdu! Není nad české školství! ... Ba ne, neodjíždím domů zhnusen Francií. Jen jsem na přednášce o leteckých materiálech přišel na to, v čem je {slovo} jiné a možná lepší než {slovo}. A mám z toho upřímnou radost Minulý týden na přednášce o leteckých materiálech. Učitel vykládá studentům o krystalizaci kovů, metalografii, válcování plechů a uvádí to slovy: "Někteří z vás o tom pravděpodobně nikdy nic neslyšeli..." Pak dává k dobru, jak se někde bavil se zkušeným inženýrem a vyšlo najevo, že dotyčný si plete rázovou houževnatost se součinitelem vrubu a vrubovou houževnatostí. A to je věc, ve které je {slovo} jedinečné a ve srovnání se Supaerem LEPŠÍ. Inženýři Supaera, tolik vzdělaní v metodách matematického modelování, za celé studium nepotkají předměty jako jsou technologie, konstruování nebo nauka o materiálu. A když, tak z rychlíku v posledním ročníku. Zatímco strojařovi z {slovo} to cpou horem dolem už od prváku.
Rozdíl je v celém přístupu. Studenti druhého ročníku si tady stěžují, že při aerodynamice dostanou spoustu vzorečků, ale skoro žádné vysvětlení, co a proč tím vlastně počítají. {slovo} znamená "spočítat parametry oběžné dráhy Slunce". {slovo}, to je "proč Slunce ráno vychází a večer zapadá". Ona je otázka, co je lepší. Jak pro koho... kdo chce vědět a znát, zvláště pokud to chce rychle, bude mu více vyhovovat {slovo}. {slovo} vyhovuje nám (mě), šťouravým inženýrům, kteří potřebují ke všemu alespoň zdánlivě logické vysvětlení, a které baví zjišťovat, jak a proč funguje svět, a kteří ho nepotřebují nacpat do diferenciální rovnice druhého řádu
Takže až vás začně štvát nějakej Francouz, tak se před ním rozhovořte o vytvrzování hliníku, rovnovážném diagramu železo-uhlík, rotačním válování, protahovacích trnech, stísněném krutu, Parisově formuli o rychlosti šíření trhlin, metodě stékajícího deště nebo o technologii lepeno-nýtování. Tím ho zaručeně dostanete Komentáře
Zobrazit komentáře jako
(Lineární | Vláknové)
Jen si pochval svoji rodnou hroudu;-)
Je to pěkné!
Komentář (1)
#1
mamka
v
28.11.2007 19:45
Přidat komentář
|
AnketaCyklisté ve městě jsou
Archivy Výběr jazykaKategorieTrvalé odkazyOdkazy z příspěvkuRychlé hledáníSdílení webloguMůj osobní kalendářGMap |
Vytvořeno pomocí s9y - Design by Vláďa Ajgl podle Carl Galloway contest template