Pátek, 15. únor 2002Komentáře (0) Co, jak, proč,výchozí podmínky Svůj stroj jsem koupil s několika chybami. Je to původem přestavba (jsem si skoro jist, i když původní majitel nic takového neříkal). Jedním důsledkem nedůsledné přestavby byla i nepřítomnost mechanizmu, který umožňuje naklápět světlo v závislosti na zatížení stroje. Je to jednoduchá dvoupolohová páčka na levém boku v kapotáži. Světlomet hranatý - u kulatého je to řešeno jinak. Naklánění předního světlometuCo, jak, proč,výchozí podmínkySvůj stroj jsem koupil s několika chybami. Je to původem přestavba (jsem si skoro jist, i když původní majitel nic takového neříkal). Jedním důsledkem nedůsledné přestavby byla i nepřítomnost mechanizmu, který umožňuje naklápět světlo v závislosti na zatížení stroje. Je to jednoduchá dvoupolohová páčka na levém boku v kapotáži. Světlomet hranatý - u kulatého je to řešeno jinak. Základní technický princip úpravyK nosníku se přivaří podložka, ke které se chytí páčka. Potřebné součástky
Pomůckysvářečka nebo někdo, kdo pomůže (třeba strejda - díky strejdo), šroubováky, klíče (10,11,13,14,16,18,19,21,32), kleště, železná tyčka, pilník (rovný, kulatý, půlkulatý, sudkulatý), troška barvy a štětec Postup prací, aneb hurá do toho:
A JE TO! ZávěremNení to nijak životně důležitá věc, i když by na tomto stroji měla mít své místo. Je to také takové krásné hejblátko. A poslední myšlenka - není důležité, co se vylepšuje, ale že se vylepšuje a že to zdárně dopadne. Datum opravy: 2.-10.2.2002Sepsáno dne: 15.2.2002 Přidat komentář
|
AnketaCyklisté ve městě jsou
Archivy Výběr jazykaKategorieTrvalé odkazyOdkazy z příspěvkuRychlé hledáníSdílení webloguMůj osobní kalendářGMap![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vytvořeno pomocí s9y - Design by Vláďa Ajgl podle Carl Galloway contest template